Pakketboot 15G 15G
3991 CH HOUTEN

Corina Muller beoordeelde op 2015-12-14

Heel tevreden over deze webshop!
Onze zoon was jarig, en de boards waren niet op tijd leverbaar!
Maar deze shop heeft er alles aan gedaan om het board op tijd te leveren!
De verjaardag kon niet meer stuk voor onze kleine man!
HEEL ERG BEDANKT! voor alle moeite
Echt een top bedrijf
gr Fam. Muller

Beste Corina,
Super te horen dat wij samen met u jullie zoon blij hebben mogen maken op zijn verjaardag! Nog veel plezier gewenst met het board!

L. Wehrens beoordeelde op 2015-12-08

Ik heb onlangs bij onlinetopwinkel.nl een balance-board besteld voor onze dochter met de bedoeling om deze met Sinterklaas aan haar te geven. De levertijd van vijf dagen werd aanvankelijk niet gehaald, maar contact met Denise van de helpdesk was uitstekend: Goede, heldere en klantvriendelijke terugkoppeling over de status van de bestelling en het verwachtte moment van bezorging. Op het laatste moment, Sinterklaasavond, werd het pakket bezorgd, wij waren superblij door deze enorme inspanning van het team. Super service, erg klantgericht en flexibel in de uitvoering. Door het goed managen van verwachtingen en uitstekende service-recovery kijk ik terug op een positieve ervaring met dit bedrijf. Enorm bedankt voor jullie service en veel succes voor de toekomst.

Beste L.,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het geweldig dat wij jullie superblij hebben mogen maken met onze inspanningen. Hier doen wij het natuurlijk voor! Veel speelplezier!

Frank, Soest beoordeelde op 2015-12-07

We hebben onlangs bij onlinetopwinkel.nl een balance-board besteld voor mijn dochter met de bedoeling om deze met Sinterklaas aan haar te geven. De levertijd van vijf dagen werd aanvankelijk niet gehaald, maar contact met Denise van de helpdesk was uitstekend: Goede, heldere en klantvriendelijke terugkoppeling over de status van de bestelling en het verwachtte moment van bezorging. Vanwege de SInterklaasdrukte afgelopen zaterdag werd het bezorgmoment niet gehaald. Aangezien mijn dochter aan het einde van de middag reeds was vertrokken naar haar oom om Sinterklaas te vieren, heb ik de service desk verzocht om het pakket alsnog daar (op een ander adres in hetzelfde dorp) af te leveren. Tot mijn grote blijdschap heeft onlinetopshop.nl daar gehoor aan gegeven en het balance-board aan het einde van de middag, op dat adres afgeleverd. Super service, erg klantgericht en flexibel in de uitvoering. Door het goed managen van verwachtingen en uitstekende service-recovery kijk ik terug op een positieve ervaring met dit bedrijf. Enorm bedankt voor jullie service en veel succes voor de toekomst.

Miranda beoordeelde op 2015-12-07

Onlangs onze tweede Balance Wheel bj Online Top Winkel aangeschaft. Ik heb heel goede ervaringen met deze online shop. Goede bereikbaarheid, snelle reactie tijd, aantrekkelijke prijzen en ze doen wat ze zeggen! Ik vind deze shop echt een aanrader!!

Thijs Ottens beoordeelde op 2015-12-06

Mijn ervaring met deze winkel is erg goed! ondanks dat er vertraging was gingen ze er toch voor zorgen dat ik mijn pakketje snel binnen kreeg. Een warme douche!
Ik ben zeer tevreden, vooral de klantvriendelijkheid was echt super!
Ik kom hier in de toekomst zeker vaker!

Sarah beoordeelde op 2015-12-03

Wauw! Mijn zoontje heeft enorm veel plezier van de Smart Balance Wheel die wij bij jullie gekocht hebben. Hij was vorige week netjes op tijd geleverd en jullie waren erg goed bereikbaar voor mijn vragen. Jullie staan zeker op mijn lijstje voor de kerst inkopen. Groetjes Sarah

Chantal H. beoordeelde op 2015-11-18

Beste Online Top Winkel,
Mijn complimenten voor jullie mooie website. Mijn zoon heeft inmiddels erg veel plezier van het ontvangen Smart Balance Wheel in de kleur zwart. Ongelooflijk hoe soepel hij er mee rijdt. Jullie hebben je netjes aan de levertijd gehouden en waren goed bereikbaar voor mijn vragen. Ga zo door! Wij komen snel weer terug voor ander speelgoed met de feestdagen.

Victor beoordeelde op 2015-11-18

Goede en gebruiksvriendelijke website, ik had mijn product voor 15:00 besteld en deze de volgende dag goed ingepakt binnen gekregen. Zeer te vreden, ik kom zeker terug voor een volgende aankoop.

Suzanne de Wit beoordeelde op 2015-11-16

Onlangs wat besteld bij onlinetopwinkel en erg tevreden! Netjes binnen de tijd geleverd en de vragen die ik had over de levering werden vriendelijk beantwoord. Dit is pas lekker gemakkelijk sinterklaas inkopen doen! Ontzettend blij met de diversiteit aan kinderspeelgoed en voor een betaalbare prijs. Een aanrader bij m'n vriendinnen!

Beste Suzanne,
Bedankt voor uw review en leuk te horen dat u erg tevreden bent! Wij doen dagelijks ons best om iedereen tevreden te houden en hopen u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn.
Online Top Garden

Matthias beoordeelde op 2015-10-27

Wat een ontzettend mooie webwinkel, top service en oplossingsgericht! Hier kom ik vaker terug.

Vito Streefkerk beoordeelde op 2015-02-04

Zeer goede webshop. Snelle bezorging en erg vriendelijke werknemers.

2015